Murphy radí
O podnikateľoch
Nikdy nie je čas venovať sa veci poriadne, ale vždy je čas opäť a opäť sa k nej vracať.
V podnikaní nie je žiaden experiment úplne zbytočný. Vždy sa dá použiť ako negatívny príklad.
Ak ste na prvý pokus neuspeli, treba zmeniť definíciu úspechu.
(Murphyho zákonník)
Hlúposti sa medze nekladú
Nesťažuj si, že máš za šéfa poleno, mohol by si dostať workoholika.
Ak sa veci majú pokaziť, tak sa pokazia nezávisle od miesta, kam ich schováme.
Prvý na rade je vždy ten, kto vytřča z radu.
(Murphyho zákony v bájkach)
Sláva a peniaze...
Zaručený kľúč k úspechu: vedieť si z dvoch možností vybrať tú tretiu. (Rostand)
Výhodou strednej cesty je, že sa z nej dá uhnúť na obe strany. (Ružička)
Tajomstvom úspechu je vedieť robiť celkom obyčajné veci neobyčajne. (Rockefeller)
(Myšlienky bez cla)
O podnikaní a vede - VII. večer
Vedomosti zakladajúce sa na vonkajších dôkazoch sú nespoľahlivé.
Honosnosť hlavného vchodu je nepriamo úmerná základnej platbyschopnosti firmy.
Nezožieraj sa tým, čo si o tebe myslia iní. Spútava ich vlastné zožieranie, čo si o nich myslíš.
(Murphyho zákony po poslednej novele)
Čo bolo na počiatku?
Na počiatku nebolo Nič a vzápätí sa aj to pokazilo.
Ak sa môže niečo pobabrať, tak sa to pobabre.
Ak sa veci môžu pokaziť, tak sa aj pokazia.
(Murphyho zákonník)