Zverejňovanie poradia okresov
Ministerstvo investícií bude na ročnej báze na svojom webovom sídle zverejňovať poradie okresov v zozname vybraných okresov zoradených podľa ukazovateľa...
Zákon o štátnych symboloch Slovenskej republiky
Cieľom novely zákona č. 63/1993 Z. z. o štátnych symboloch je zavedenie povinnosti označiť všetky budovy vo vlastníctve štátu štátnou vlajkou Slovenskej...
Nové členenie stavieb
Podľa novej Vyhlášky Úradu pre územné plánovanie a výstavbu Slovenskej republiky č. 59/2025 Z. z. o členení stavieb Úrad pre územné plánovanie a výstavbu...
Štruktúra a prevádzka informačného systému územného...
Vyhláška Úradu pre územné plánovanie a výstavbu Slovenskej republiky č. 60/2025 Z. z. o štruktúre a prevádzke informačného systému územného plánovania...
Linka 116117 – linka pomoci
Linka pomoci je určená na odľahčenie linky tiesňového volania 155 (ďalej len „LTV155“), ktorá často čelí preťaženiu v dôsledku vysokého počtu volaní. Novela...

Murphy radí

Prečo máme radi informáciu?

Cena informácie sa mení podľa toho, na ktorej strane kontajnera sa nachádzate.

Užitočné informácie treba z človeka vytĺkať, neužitočné ho utlčú.

Kto chce prežiť, musí sa správať ako rímske husi – vedieť, kedy zagágať a kedy držať zobák.

(Murphyho zákony – novela pre XXI. storočie)
Ako bojovať s klebetou

Ak ste sa stali predmetom klebety, nemôžete jednoducho vystúpiť z hry.

Po tom, ako sa vám zdá, že všetky klebety o vás už boli vymyslené, sa objaví nová séria.

Ak ste sa už dostali do rečí, tak najlepšie je nerobiť nič a chystať sa na najhoršie.

(Murphyho zákony – novela pre XXI. storočie)
Murphyho múdre pravdy

Každé vyriešenie známeho problému v sebe skrýva nové problémy.

Význam a úžitok porady je nepriamoúmerný počtu zúčastnených a dobe trvania porady.

Príroda vždy fandí skrytým vadám a k človeku sa chová ako cudzí pes.

(Murphyho Zbierka zákonov)
Opatrnosti nie je nikdy dosť

Veľké oči vedú k prázdnemu žalúdku.

Dobrého veľa nebýva, zato zlé prichádza v húfoch.

Nezáleží na tom, aká je skutočnosť, ale ako sa javí ostatným.

(Murphyho zákony v bájkach)
O podnikaní a vede - VII. večer

Vedomosti zakladajúce sa na vonkajších dôkazoch sú nespoľahlivé.

Nezožieraj sa tým, čo si o tebe myslia iní. Spútava ich vlastné zožieranie, čo si o nich myslíš.

Pomocou logiky sa nedá zistiť rozdiel medzi možným a nemožným.

(Murphyho zákony po poslednej novele)

Spolupráca medzi Microsoftom a Yahoo

29. 7. 2009 Dohodu o spolupráci v oblasti internetového vyhľadávania a online reklamy uzavreli Microsoft a Yahoo. Ich spoločným záujmom je ohrozenie postavenia terajšieho lídra na trhu, spoločnosti Google.

v\:* {behavior:url(#default#VML);}
o\:* {behavior:url(#default#VML);}
w\:* {behavior:url(#default#VML);}
.shape {behavior:url(#default#VML);}
Dohoda Microsoftu umožní prístup k užívateľom druhého najznámejšieho
vyhľadávača. V chystanej ofenzíve proti Google by to  mala byť silná zbraň. Najväčšiemu svetovému výrobcovi softvéru by rozšírené
publikum malo pomôcť presadiť svoj nový vyhľadávač Bing. Microsft verí, že Bing
je prinajmenšom rovnako dobrý vyhľadávač jako Google, ak  nie lepší.
Yahoo teda na svojich stránkach použije
 technológiu nového vyhľadávača Bing
namiesto interne vyvíjanej technológie vyhľadávania. To dá Microsoftu väčšiu
možnosť presvedčiť návštevníkov populárnej stránky Yahoo, aby začali používať
Bing namiesto Google, na ktorý sú zvyknutí.
Yahoo sa stane zasa predajcom internetovej reklamy Microsoftu. Softvérový
koncern poskytne Yahoo svoju technológiu Microsoft AdCenter. Spoločnosti si výnosy
budú deliť.
Spoluprácu, o ktorej sa hovoriť začalo už niekedy v roku 2005, ešte musia
schváliť regulačné úrady. Jej začiatok sa preto môže oddialiť.


 
(Zdroj: PLUSKA)





október 2025
T po ut st št pi so ne
40 29 30 1 2 3 4 5
41 6 7 8 9 10 11 12
42 13 14 15 16 17 18 19
43 20 21 22 23 24 25 26
44 27 28 29 30 31 1 2
45 3 4 5 6 7 8 9
Dnes má meniny Arnold
1
Dôležitý termín
1
Sviatok
martinus
n� partner