Murphy radí
Žiadna správa nie je iba dobrá
Ak máte nevyvrátiteľné dôkazy o tom, že pravda je na vašej strane, tak ich vyhlásia za neuveriteľné informácie.
V určitých situáciách je nadávanie rovnako účinné ako modlitba.
Žiaden nápad nie je natoľko hlúpy, aby niekto nevymyslel niečo ešte hlúpejšie.
(Murphyho zákony – novela pre XXI. storočie)
Čo bolo na počiatku?
Na počiatku bola chyba a potom začal vývoj.
Na počiatku bola chvíľková nepozornosť a ona bola odrazu bola odrazu v tom.
Ak sa môže niečo pobabrať, tak sa to pobabre.
(Murphyho zákonník)
Typy ľudí - VI. večer
Kto nevie a chce sa učiť, ten sa aj učí.
Fakt je, že posledné slovo má ten, kto najviac vykrikuje.
Ak riešenie problému vyžaduje zvolanie väčšieho počtu porád, potom sa tieto porady nakoniec stanú dôležitejšími, ako problém.
(Murphyho zákony po poslednej novele)
Rady podnikateľom
Ako si kto ustelie, tak bude ležať. Reklamný slogan, ktorý vymyslel známy výrobca postelí Prokrustos.
Nemáte oheň? Otázka boha Prometea okolostojacim ľuďom.
Kto sa bojí, nech nechodí do lesa.
(Myšlienky bez cla)
Ako si komplikovať život - II. večer
Každý zákazník sa snaží porušiť prevádzkové podmienky, uvedené v technickom popise.
Ak pokus vyjde hneď na prvý raz, niekde sa stala chyba.
Vystríhaj sa dňa, kedy už nebude na čo nadávať!
(Murphyho zákony po poslednej novele)