Zverejňovanie poradia okresov
Ministerstvo investícií bude na ročnej báze na svojom webovom sídle zverejňovať poradie okresov v zozname vybraných okresov zoradených podľa ukazovateľa...
Zákon o štátnych symboloch Slovenskej republiky
Cieľom novely zákona č. 63/1993 Z. z. o štátnych symboloch je zavedenie povinnosti označiť všetky budovy vo vlastníctve štátu štátnou vlajkou Slovenskej...
Nové členenie stavieb
Podľa novej Vyhlášky Úradu pre územné plánovanie a výstavbu Slovenskej republiky č. 59/2025 Z. z. o členení stavieb Úrad pre územné plánovanie a výstavbu...
Štruktúra a prevádzka informačného systému územného...
Vyhláška Úradu pre územné plánovanie a výstavbu Slovenskej republiky č. 60/2025 Z. z. o štruktúre a prevádzke informačného systému územného plánovania...
Linka 116117 – linka pomoci
Linka pomoci je určená na odľahčenie linky tiesňového volania 155 (ďalej len „LTV155“), ktorá často čelí preťaženiu v dôsledku vysokého počtu volaní. Novela...

Murphy radí

Murphy o láske

Ak chcete stratiť objektívny pohľad na ženy, počúvajte, čo o nich hovorí vaša manželka.

Stredný vek je doba medzi časom, keď nevieš ako, a časom, keď už nemôžeš.

Počet žien, ktoré sa mužovi páčia, rastie úmerne s jeho vekom.

(Murphyho zákony – novela pre XXI. storočie)
Márnivosť môže byť nebezpečná

Klamstvo, ktoré sa nedá dokázať, má cenu pravdy.

Čím menej vie človek o probléme, tým ľahšie sa mu rieši.

Ľahšie je zmeniť výzor sto ľudí ako povahu jedného z nich.

(Murphyho zákony v bájkach)
Manželstvo a rodina

Poučte sa z chýb vašich rodičov - používajte antikoncepciu.

Muž nemôže mať všetko - aj teplú večeru, aj vernú manželku.

Nemá zmysel hádať sa so ženou keď je unavená, alebo oddýchnutá.

(Murphyho zákony - úplné znenie s komentárom)
Prečo máme radi informáciu?

Cena informácie sa mení podľa toho, na ktorej strane kontajnera sa nachádzate.

Kto chce prežiť, musí sa správať ako rímske husi – vedieť, kedy zagágať a kedy držať zobák.

Užitočné informácie treba z človeka vytĺkať, neužitočné ho utlčú.

(Murphyho zákony – novela pre XXI. storočie)
Otázky na rádio Jerevan

Čo bolo zmyslom potopy sveta? Ochrániť know-how na stvorenie – zároveň to bol najdrahší pokus o likvidáciu konkurencie.

Milé slovo otvára dvere chatrčí dokorán. Čo otvára brány palácov? Klopanie plnou dlaňou.

Kto bol prvým podnikateľom? Boh, pretože tiež začínal z ničoho a napriek tomu, že je vševedúci, nevedel, do čoho ide a čo sa z toho vyvrbí. Námietka z daňového úradu: To nie je pravda, pretože: 1. Podnikanie je opakovaná činnosť s cieľom vytvoriť zisk. Nebolo dokázané, že by sa stvorenie opakovalo. Nie je dokázané, že by ku stvoreniu sveta došlo s cieľom vytvorenia zisku. 2. Dodnes sa nenašlo príslušné daňové priznanie. Najstaršie daňové priznanie podal akýsi Judáš Iškariotsky, kde priznal príjem 30 strieborných. Daň nezaplatil, lebo náklady prevýšili výnosy. Námietka voči námietke (Únia tiež podnikateľov): Ako vždy, daňový úrad nevie, o čom je reč. Akt stvorenia sa predsa pravidelne opakuje.

(Myšlienky bez cla)

Konzumerizmus je ekonomický fenomén postmodernej spoločnosti

31. 7. 2009 Keď sa povie šesťdesiate roky v USA, človek si zrejme vybaví vojnu vo Vietname, kultúru hippies, Woodstock a experimentovanie s drogami alebo protesty a hnutia za občianske práva.


Dedičstvom generácie, ktorá v
tomto období začala dospievať, bude podľa Američanov však hlavne nestriedmosť a
nákupné horúčky. Vyplýva to z nového prieskumu spoločnosti Zogby International,
ktorého sa zúčastnilo 4811 Američanov.
Generácia takzvanej populačnej
explózie (baby boomers) teraz straší hlavne americký sociálny systém, ktorý na
mohutný príliv seniorov narodených v rokoch 1946 až 1964 nie je pripravený.
Američania im však pomerne
nelichotivú vizitku vystavujú  všeobecne.
Až štyridsaťdva percent respondentov sa domnieva, že ich dedičstvom bude
začiatok obdobia nestriedmosti a konzumerizmu, teda snahy dosiahnuť osobné
šťastie hromadením rôzneho tovaru. Konzumerizmus je ekonomický fenomén postmodernej
spoločnosti, pre ktorý prestáva byť významná potreba človeka ale kritériom sa
stáva zvyšovanie zisku.
Dvadsaťsedem percent si naopak
myslí, že hlavným odkazom bude začiatok zmien sociálneho a kultúrneho
charakteru a ukončenie druhej svetovej vojny.
Jedenásť percent je
presvedčených, že žiadne zvláštne dedičstvo neexistuje, trinásť percent si
nebolo istých a deväť percent vymenovalo niečo iné.

(Zdroj: AKTUALNE)





jún 2025
T po ut st št pi so ne
22 26 27 28 29 30 31 1
23 2 3 4 5 6 7 8
24 9 10 11 12 13 14 15
25 16 17 18 19 20 21 22
26 23 24 25 26 27 28 29
27 30 1 2 3 4 5 6
Dnes má meniny Lenka
1
Dôležitý termín
1
Sviatok
martinus
n� partner