Murphy radí
Opatrnosti nie je nikdy dosť
Priateľ vám najlepšie pomôže s tým, čo vôbec nepotrebujete.
Unáhlené konanie máva zlé následky. Múdry si najprv zváži dôsledky každého činu, až potom sa doň pustí.
Veci nikdy nie sú také príjemné, ako sa na prvý pohľad zdajú, a tak jednoduché, ako si predstavujeme.
(Murphyho zákony v bájkach)
Rady podnikateľom
Staňte sa menšími a menšími, až budete najmenšími na svete. Návod Alexandra Veľkého na zníženie počtu pracovníkov.
Nemať veľké oči. Karkulka učí vlka marketingové triky.
Ako si kto ustelie, tak bude ležať. Reklamný slogan, ktorý vymyslel známy výrobca postelí Prokrustos.
(Myšlienky bez cla)
Informácie pre šéfa
Ak sa vám zdá informácia nepravdivou, tak je nepravdivá.
Vec sa nakoniec nepodarí kvôli tomu, čo bolo vo vašich informáciách označené ako nemožný jav.
V záplave dát v informačnej spoločnosti prežijú iba tí s intuíciou.
(Murphyho zákony – novela pre XXI. storočie)
Murphy o láske
Keby sa všetky styky, aj sexuálne, udržiavali výlučne prostredníctvom advokátov, počet rodinných hádok by značne klesol.
sť kvôli láske na kraj sveta vám ešte nezaručí, že tam budete mať od nej pokoj.
Neskoro doručená informácia môže byť príčinou rozvodu.
(Murphyho zákony – novela pre XXI. storočie)
Murphyho postrehy
V práci sa človek nemá naháňať. Veď nie je na love!
Jeden iniciatívny blbec je horší ako teroristické komando!
Problém zajtrajška: „Čo človek má z toho, že zajtra bude lepšie, keď vždy, keď sa zobudí, je ešte iba dnes...“.
(Murphyho zrnká II)