Murphy radí
Rady podnikateľom
Točí sa mi hlava. Galileo pri recepcie na počesť svojho objavu.
Ako si kto ustelie, tak bude ležať. Reklamný slogan, ktorý vymyslel známy výrobca postelí Prokrustos.
Kto sa raz popálil, aj iskry sa bojí.
(Myšlienky bez cla)
Ako si komplikovať život - II. večer
To, čo by teoreticky malo byť nemenné sa v praxi ukáže byť premenné.
Keď už všetko vysvetlíte tak, aby to všetci pochopili, nájde sa niekto, kto to chápať nebude.
Keď sa chyba konečne odhalí a opraví, zistí sa, že to vôbec nebola chyba.
(Murphyho zákony po poslednej novele)
Žiadna správa nie je iba dobrá
Radšej byť bohatým ako hlúpym.
Dávajte si pozor na to, čo hovoríte. Hlavne vtedy, ak sa zdá, že vás nikto nepočúva.
Existuje značný rozdiel medzi vonkajšou formou informácie a jej zmyslom.
(Murphyho zákony – novela pre XXI. storočie)
Murphyho postrehy
Problém zajtrajška: „Čo človek má z toho, že zajtra bude lepšie, keď vždy, keď sa zobudí, je ešte iba dnes...“.
Jeden iniciatívny blbec je horší ako teroristické komando!
V práci sa človek nemá naháňať. Veď nie je na love!
(Murphyho zrnká II)
Prečo máme radi informáciu?
Kto chce prežiť, musí sa správať ako rímske husi – vedieť, kedy zagágať a kedy držať zobák.
Užitočné informácie treba z človeka vytĺkať, neužitočné ho utlčú.
Cena informácie sa mení podľa toho, na ktorej strane kontajnera sa nachádzate.
(Murphyho zákony – novela pre XXI. storočie)