Murphy radí
Rady podnikateľom
Ako si kto ustelie, tak bude ležať. Reklamný slogan, ktorý vymyslel známy výrobca postelí Prokrustos.
Cudzie nežiadaj a svoje neopusť.
Čo raz z úst vyletí, to ani štyri kone späť nevtiahnu.
(Myšlienky bez cla)
Prečo máme radi informáciu?
Cena informácie sa mení podľa toho, na ktorej strane kontajnera sa nachádzate.
Kto chce prežiť, musí sa správať ako rímske husi – vedieť, kedy zagágať a kedy držať zobák.
Užitočné informácie treba z človeka vytĺkať, neužitočné ho utlčú.
(Murphyho zákony – novela pre XXI. storočie)
O podnikateľoch
Čakanie na šťastie sa líši od čakania na smrť len v tom, že smrti sa dočkáte skôr.
Ak ste na prvý pokus neuspeli, treba zmeniť definíciu úspechu.
Návod na riešenie problémov: Len málo vašich problémov sa nedá vyriešiť dynamitom.
(Murphyho zákonník)
Ako sa správajú veci - VIII. večer
Ak chcete mať aspoň jeden poldeň v týždni pre seba, tak sa musíte naučiť sebadiscplíne a umeniu povedať nie.
Ak vytočíš zlé číslo, nikdy nie je obsadené.
Ak nebudete na seba náročný, tak zakrpatiete.
(Murphyho zákony po poslednej novele)
O podnikaní a vede - VII. večer
Postupy vedy sú jednoduché: Meraj mikrometrom! Znač kriedou! Rež sekerou!
Pomocou logiky sa nedá zistiť rozdiel medzi možným a nemožným.
Kto ukradne nápad od jedného človeka je plagiátor, kto od viacerých, je výskumník.
(Murphyho zákony po poslednej novele)