Murphy radí
Prečo máme radi informáciu?
Užitočné informácie treba z človeka vytĺkať, neužitočné ho utlčú.
Cena informácie sa mení podľa toho, na ktorej strane kontajnera sa nachádzate.
Kto chce prežiť, musí sa správať ako rímske husi – vedieť, kedy zagágať a kedy držať zobák.
(Murphyho zákony – novela pre XXI. storočie)
Žiadna hlava nie je dokonalá
Kreativita je schopnosť zmeniť postoj k veci skôr, ako to stihnú urobiť ostatní.
Ak je správa dostatočne dlhá, nikto si netrúfne povedať, že je nanič.
Čo tento svet najviac potrebuje, je epidémia.
(Murphyho zákony – novela pre XXI. storočie)
Rady podnikateľom
Nevstúpiš dvakrát do tej istej rieky. Lodiar Onassis po tom, ako prišiel o všetky lode.
Ako si kto ustelie, tak bude ležať. Reklamný slogan, ktorý vymyslel známy výrobca postelí Prokrustos.
Cudzie nežiadaj a svoje neopusť.
(Myšlienky bez cla)
Opatrnosti nie je nikdy dosť
Ani tá najlepšia lesť nefunguje naveky.
Pekné prázdne hlavy často využijú tie chytrejšie hlavy.
Čo nebije priamo do očí, zostane nepovšimnuté.
(Murphyho zákony v bájkach)
O podnikaní a vede - VII. večer
Postupy vedy sú jednoduché: Meraj mikrometrom! Znač kriedou! Rež sekerou!
Vedomosti zakladajúce sa na vonkajších dôkazoch sú nespoľahlivé.
Rozvoj vedy sa dá zmerať podľa toho, akým tempom sa hromadia výnimky zo zákonov, platných už predtým.
(Murphyho zákony po poslednej novele)