Murphy radí
Žiadna hlava nie je dokonalá
Človek za svoj postup obyčajne vďačí starostlivo zbieraným informáciám o svojom šéfovi.
Aby človek dokázal, že je dobrý, musí urobiť celý rad dobrých skutkov. Na to, aby dokázal, že je zlý, stačí jeden zlý skutok.
Dobrý manažér využíva celý svoj talent na zarábanie peňazí pre firmu a celú svoju genialitu na míňanie firemných peňazí.
(Murphyho zákony – novela pre XXI. storočie)
Informácie pre šéfa
Peniaze sú pre človeka vzduchom. Zle sa mu bez nich dýcha.
Keď už všetky informácie perfektne zapadajú do seba, tak o chvíľu sa dozviete niečo, čo všetko obráti naruby.
V záplave dát v informačnej spoločnosti prežijú iba tí s intuíciou.
(Murphyho zákony – novela pre XXI. storočie)
Čo bolo na počiatku?
Na počiatku nebolo Nič a vzápätí sa aj to pokazilo.
Chyba je matkou, otcom, synom i dcérou pokroku.
Na počiatku bola chvíľková nepozornosť a ona bola odrazu bola odrazu v tom.
(Murphyho zákonník)
Rady podnikateľom
Na to zober jed! Reklama na produkty rodiny Borgiovcov.
Dopijem a pôjdem. Vyhlásenie Sokrata po tom, keď mu ako úplatok ponúkli čašu bolehlavu.
Ako si kto ustelie, tak bude ležať. Reklamný slogan, ktorý vymyslel známy výrobca postelí Prokrustos.
(Myšlienky bez cla)
Všeobecné ustanovenia
Skazené veci vyzerajú vždy lepšie, ako tie neskazené.
Veci sa pokazia rýchlosťou blesku, náprava trvá večnosť.
Proti tým, čom vám chcú dobre, niet ochrany.
(Murphyho zákonník)