Zverejňovanie poradia okresov
Ministerstvo investícií bude na ročnej báze na svojom webovom sídle zverejňovať poradie okresov v zozname vybraných okresov zoradených podľa ukazovateľa...
Zákon o štátnych symboloch Slovenskej republiky
Cieľom novely zákona č. 63/1993 Z. z. o štátnych symboloch je zavedenie povinnosti označiť všetky budovy vo vlastníctve štátu štátnou vlajkou Slovenskej...
Nové členenie stavieb
Podľa novej Vyhlášky Úradu pre územné plánovanie a výstavbu Slovenskej republiky č. 59/2025 Z. z. o členení stavieb Úrad pre územné plánovanie a výstavbu...
Štruktúra a prevádzka informačného systému územného...
Vyhláška Úradu pre územné plánovanie a výstavbu Slovenskej republiky č. 60/2025 Z. z. o štruktúre a prevádzke informačného systému územného plánovania...
Linka 116117 – linka pomoci
Linka pomoci je určená na odľahčenie linky tiesňového volania 155 (ďalej len „LTV155“), ktorá často čelí preťaženiu v dôsledku vysokého počtu volaní. Novela...

Murphy radí

Márnivosť môže byť nebezpečná

Tým, že sa človek nafúkne, ešte sa nestane balónom a nezačne lietať.

Pri zlej konštelácii vecí človeku skríži plány aj mravec.

Čim je človeku lepšie, tým menej myslí na zadné kolieska.

(Murphyho zákony v bájkach)
O manželstve a veciach s tým súvisiacich

Nikdy nehovorte nie, môže sa stať, že zrazu nebudete mať komu povedať áno.

Láska je naivná viera, že jedna žena je iná ako tie ostatné.

Kto sa hrá na žabu, musí dokázať skákať až do konca.

(Murphyho zákonník)
Hlúposti sa medze nekladú

Múdry sliepku, čo znáša zlaté vajcia, kŕmi, hlupák ju zje.

Prvý na rade je vždy ten, kto vytřča z radu.

Starého osla neprerobíš. Ani mladého somára neprerobíš. Napriek tomu sa každý každého snaží preinačiť na svoj obraz.

(Murphyho zákony v bájkach)
Informácie pre šéfa

Peniaze sa majú získavať čestným spôsobom. Ak to nejde, tak za každú cenu.

Ten, kto má o veci priveľa informácií, sa nerozhodne vôbec.

Čím menej rozumiete obsahu informáucie, tým viac ste kompetentný o nej rozhodnúť.

(Murphyho zákony – novela pre XXI. storočie)
Murphyho zákony a komentáre

Prach si a v prach sa obrátiť, ale predtým si svoje odskáčeš.

Len čo si kúpiš niečo užitočné, zistíš, že to už nebudeš potrebovať.

Komu dal boh úrad, tomu dal i moc. Potom však prišla žena a bolo všetko ináč.

(Murphyho zrnká II)

Firmy a predajcovia objavujú ľudí vo veku 50 a viac rokov

8. 4. 2019 Ak ide o generáciu päťdesiatnikov a starších, sú marketingoví riaditelia tak trochu vo schizofrenickej situácii. Hoci si takmer všetci myslia, že si táto skupina zákazníkov zaslúži pozornosť, v skutočnosti im ju venuje iba menšia časť z nich. Táto generácia pritom do budúcnosti predstavuje veľkú kúpnu silu. Podiel firiem, ktoré dávajú aspoň časť svojho marketingového rozpočtu na špecifickú reklamu pre túto generáciu, je navyše zanedbateľný. Dosahuje iba šesť percent. Ukazuje to aktuálny prieskum agentúry Ogilvy medzi šéfmi marketingu významných firiem.
Štúdia ukazuje, že marketéri sa staršej generácii venujú spravidla len vtedy, ak majú produkt určený priamo pre nich. Takýto produkt má podľa prieskumu zhruba štvrtina firiem. Ide najmä o lieky, zdravotnícke služby, zájazdy či poistenie. Lenže aj päťdesiatnici a starší nakupujú bežné výrobky, môžu si však dovoliť dať peniaze aj na pôžitkárske veci. Klasickým príkladom, kde sa reklama míňa so skutočnými zákazníkmi, sú automobilky. „Zatiaľ čo väčšina mainstreamových značiek v reklamách cieli na mladých ľudí, prípadne rodiny s malými deťmi, väčšina individuálnych klientov prichádza z generácie 50+,“ hovorí šéf agentúry Ogilvy Ondřej Obluk.

(Zdroj: hnonline.sk)





júl 2025
T po ut st št pi so ne
27 30 1 2 3 4 5 6
28 7 8 9 10 11 12 13
29 14 15 16 17 18 19 20
30 21 22 23 24 25 26 27
31 28 29 30 31 1 2 3
32 4 5 6 7 8 9 10
Dnes má meniny Patrik, Patrícia
1
Dôležitý termín
1
Sviatok
martinus
n� partner