Zverejňovanie poradia okresov
Ministerstvo investícií bude na ročnej báze na svojom webovom sídle zverejňovať poradie okresov v zozname vybraných okresov zoradených podľa ukazovateľa...
Zákon o štátnych symboloch Slovenskej republiky
Cieľom novely zákona č. 63/1993 Z. z. o štátnych symboloch je zavedenie povinnosti označiť všetky budovy vo vlastníctve štátu štátnou vlajkou Slovenskej...
Nové členenie stavieb
Podľa novej Vyhlášky Úradu pre územné plánovanie a výstavbu Slovenskej republiky č. 59/2025 Z. z. o členení stavieb Úrad pre územné plánovanie a výstavbu...
Štruktúra a prevádzka informačného systému územného...
Vyhláška Úradu pre územné plánovanie a výstavbu Slovenskej republiky č. 60/2025 Z. z. o štruktúre a prevádzke informačného systému územného plánovania...
Linka 116117 – linka pomoci
Linka pomoci je určená na odľahčenie linky tiesňového volania 155 (ďalej len „LTV155“), ktorá často čelí preťaženiu v dôsledku vysokého počtu volaní. Novela...

Murphy radí

Opatrnosti nie je nikdy dosť

Tí, ktorí sú prvý v rade, sú vždy aj prví na rane.

To čo chceme, je vždy o pár centimentrov ďalej, ako dosiahneme.

Sila, ktorú nemáme pod kontrolou, začne v prvom rade pôsobiť proti nám.

(Murphyho zákony v bájkach)
Pravda a blufovanie

Ak sa už silou - mocou chcete cez niečo prebíjať, tak radšej cez betónový múr ako cez klebetu.

Sliepka je spôsob, ako z jedného vajca urobiť viac vajec.

Kto vraví pravdu za každých okolností, má istotu, že nezomrie na chorobu.

(Murphyho zákony - úplné znenie s komentárom)
Murphyho inzeráty

Mladý, dynamický notorik hľadá sponzora. Zn.: Vo dvojici sa to ťahá lepšie.

Výhodne vymením falošnú päťstokorunáčku za dve pravé dvestokorunáčky. Zn.: Berte, kým je v akcii!

Vymením vysávač za demižón vína. Zn.: Z titulu rozvodu som prestal vysávať a začal nasávať.

(Murphyho zrnká II)
Murphyho zákony a komentáre

Len čo si kúpiš niečo užitočné, zistíš, že to už nebudeš potrebovať.

O tom, ako veci vyzerajú, rozhoduje uhol pohľadu. Čo je dovolené bohom, nie je dovolené volom.

Prach si a v prach sa obrátiť, ale predtým si svoje odskáčeš.

(Murphyho zrnká II)
Človek a život

Život je veľký vtip, ibaže málokto mu rozumie.

Ak niečo dvakrát za sebou zlyhalo, na tretí raz príde katastrofa.

Pravdepodobnosť, že urobíte neuveriteľne hlúpu a trápnu chybu, je priamo úmerná dôležitosti ľudí, ktorí na vás pozerajú.

(Murphyho zákony - úplné znenie s komentárom)

Firmy a predajcovia objavujú ľudí vo veku 50 a viac rokov

8. 4. 2019 Ak ide o generáciu päťdesiatnikov a starších, sú marketingoví riaditelia tak trochu vo schizofrenickej situácii. Hoci si takmer všetci myslia, že si táto skupina zákazníkov zaslúži pozornosť, v skutočnosti im ju venuje iba menšia časť z nich. Táto generácia pritom do budúcnosti predstavuje veľkú kúpnu silu. Podiel firiem, ktoré dávajú aspoň časť svojho marketingového rozpočtu na špecifickú reklamu pre túto generáciu, je navyše zanedbateľný. Dosahuje iba šesť percent. Ukazuje to aktuálny prieskum agentúry Ogilvy medzi šéfmi marketingu významných firiem.
Štúdia ukazuje, že marketéri sa staršej generácii venujú spravidla len vtedy, ak majú produkt určený priamo pre nich. Takýto produkt má podľa prieskumu zhruba štvrtina firiem. Ide najmä o lieky, zdravotnícke služby, zájazdy či poistenie. Lenže aj päťdesiatnici a starší nakupujú bežné výrobky, môžu si však dovoliť dať peniaze aj na pôžitkárske veci. Klasickým príkladom, kde sa reklama míňa so skutočnými zákazníkmi, sú automobilky. „Zatiaľ čo väčšina mainstreamových značiek v reklamách cieli na mladých ľudí, prípadne rodiny s malými deťmi, väčšina individuálnych klientov prichádza z generácie 50+,“ hovorí šéf agentúry Ogilvy Ondřej Obluk.

(Zdroj: hnonline.sk)





jún 2025
T po ut st št pi so ne
22 26 27 28 29 30 31 1
23 2 3 4 5 6 7 8
24 9 10 11 12 13 14 15
25 16 17 18 19 20 21 22
26 23 24 25 26 27 28 29
27 30 1 2 3 4 5 6
Dnes má meniny Alojz
1
Dôležitý termín
1
Sviatok
martinus
n� partner