Zverejňovanie poradia okresov
Ministerstvo investícií bude na ročnej báze na svojom webovom sídle zverejňovať poradie okresov v zozname vybraných okresov zoradených podľa ukazovateľa...
Zákon o štátnych symboloch Slovenskej republiky
Cieľom novely zákona č. 63/1993 Z. z. o štátnych symboloch je zavedenie povinnosti označiť všetky budovy vo vlastníctve štátu štátnou vlajkou Slovenskej...
Nové členenie stavieb
Podľa novej Vyhlášky Úradu pre územné plánovanie a výstavbu Slovenskej republiky č. 59/2025 Z. z. o členení stavieb Úrad pre územné plánovanie a výstavbu...
Štruktúra a prevádzka informačného systému územného...
Vyhláška Úradu pre územné plánovanie a výstavbu Slovenskej republiky č. 60/2025 Z. z. o štruktúre a prevádzke informačného systému územného plánovania...
Linka 116117 – linka pomoci
Linka pomoci je určená na odľahčenie linky tiesňového volania 155 (ďalej len „LTV155“), ktorá často čelí preťaženiu v dôsledku vysokého počtu volaní. Novela...

Murphy radí

Ako bojovať s klebetou

Úspešný človek je ten, kto dokáže o ostatných vymyslieť viac klebiet ako oni o ňom.

Ta istá klebeta jedného pochová, iného vynesie do výšin

Žiadna klebeta nie je natoľko malá, aby nedokázala zničiť veľkú lásku.

(Murphyho zákony – novela pre XXI. storočie)
Opatrnosti nie je nikdy dosť

Unáhlené konanie máva zlé následky. Múdry si najprv zváži dôsledky každého činu, až potom sa doň pustí.

O čo bezpečnejšie miesto, o to rýchlejšie vás oberú.

Kým sa dvaja bijú, tretí si privlastňuje plody ich práce.

(Murphyho zákony v bájkach)
Rady podnikateľom

Môj dom – môj hrad. Stavebený podnikateľ Diogenes pri kolaudácii jeho novej rezidencie v Sudovej doline.

Na to zober jed! Reklama na produkty rodiny Borgiovcov.

Pes dvoch dvorov zdochne hladom.

(Myšlienky bez cla)
Prečo máme radi informáciu?

Kto chce prežiť, musí sa správať ako rímske husi – vedieť, kedy zagágať a kedy držať zobák.

Cena informácie sa mení podľa toho, na ktorej strane kontajnera sa nachádzate.

Užitočné informácie treba z človeka vytĺkať, neužitočné ho utlčú.

(Murphyho zákony – novela pre XXI. storočie)
Nevytesané pravdy - I. večer

Peklo, to sú ostatní ľudia.

Nechoďte hlavou proti múru! Postavte sa vždy tak, aby si ju otrieskali iní.

Problémy a úlohy vždy prichádzajú v zhlukoch, peniaze nikdy.

(Murphyho zákony po poslednej novele)

Firmy a predajcovia objavujú ľudí vo veku 50 a viac rokov

8. 4. 2019 Ak ide o generáciu päťdesiatnikov a starších, sú marketingoví riaditelia tak trochu vo schizofrenickej situácii. Hoci si takmer všetci myslia, že si táto skupina zákazníkov zaslúži pozornosť, v skutočnosti im ju venuje iba menšia časť z nich. Táto generácia pritom do budúcnosti predstavuje veľkú kúpnu silu. Podiel firiem, ktoré dávajú aspoň časť svojho marketingového rozpočtu na špecifickú reklamu pre túto generáciu, je navyše zanedbateľný. Dosahuje iba šesť percent. Ukazuje to aktuálny prieskum agentúry Ogilvy medzi šéfmi marketingu významných firiem.
Štúdia ukazuje, že marketéri sa staršej generácii venujú spravidla len vtedy, ak majú produkt určený priamo pre nich. Takýto produkt má podľa prieskumu zhruba štvrtina firiem. Ide najmä o lieky, zdravotnícke služby, zájazdy či poistenie. Lenže aj päťdesiatnici a starší nakupujú bežné výrobky, môžu si však dovoliť dať peniaze aj na pôžitkárske veci. Klasickým príkladom, kde sa reklama míňa so skutočnými zákazníkmi, sú automobilky. „Zatiaľ čo väčšina mainstreamových značiek v reklamách cieli na mladých ľudí, prípadne rodiny s malými deťmi, väčšina individuálnych klientov prichádza z generácie 50+,“ hovorí šéf agentúry Ogilvy Ondřej Obluk.

(Zdroj: hnonline.sk)





jún 2025
T po ut st št pi so ne
22 26 27 28 29 30 31 1
23 2 3 4 5 6 7 8
24 9 10 11 12 13 14 15
25 16 17 18 19 20 21 22
26 23 24 25 26 27 28 29
27 30 1 2 3 4 5 6
Dnes má meniny Xénia
1
Dôležitý termín
1
Sviatok
martinus
n� partner