Zverejňovanie poradia okresov
Ministerstvo investícií bude na ročnej báze na svojom webovom sídle zverejňovať poradie okresov v zozname vybraných okresov zoradených podľa ukazovateľa...
Zákon o štátnych symboloch Slovenskej republiky
Cieľom novely zákona č. 63/1993 Z. z. o štátnych symboloch je zavedenie povinnosti označiť všetky budovy vo vlastníctve štátu štátnou vlajkou Slovenskej...
Nové členenie stavieb
Podľa novej Vyhlášky Úradu pre územné plánovanie a výstavbu Slovenskej republiky č. 59/2025 Z. z. o členení stavieb Úrad pre územné plánovanie a výstavbu...
Štruktúra a prevádzka informačného systému územného...
Vyhláška Úradu pre územné plánovanie a výstavbu Slovenskej republiky č. 60/2025 Z. z. o štruktúre a prevádzke informačného systému územného plánovania...
Linka 116117 – linka pomoci
Linka pomoci je určená na odľahčenie linky tiesňového volania 155 (ďalej len „LTV155“), ktorá často čelí preťaženiu v dôsledku vysokého počtu volaní. Novela...

Murphy radí

Murphy a byrokrati

Prázdny stôl prináša pocit úľavy a tušenie, že sa blíži katastrofa.

Tuctový človiečik si zaslúži tuctovú metódu obsluhy.

Základný zákon byrokracie hovorí, že: Čo nie je na papieri, to neexistuje.

(Murphyho zákony – novela pre XXI. storočie)
Murphyho zákonník

Zmluvne dohodnuté termíny plní vždy len ten dodávateľ, od ktorého dodávku potrebujete až nakoniec.

Mýliť sa je ľudské ale výsledok stojí za to.

Zajtra bude ešte horšie ako je dnes!

(Murphyho zrnká II)
Murphyho zákony a komentáre

Len čo si kúpiš niečo užitočné, zistíš, že to už nebudeš potrebovať.

Sľuby sa sľubujú a blázni nosia husi pod pazuchou.

Neučte deti pravdovravnosti, nakoniec im to zostane.

(Murphyho zrnká II)
Ako si komplikovať život - II. večer

Ľubovoľné novovyvinuté zariadenie musí obsahovať aspoň jednu súčiastku, ktorá je zastaralá, dve, ktoré nie je možné zaobstarať a tri, ktoré sú ešte len vo vývoji.

Ak dostatočne dlho trpezlivo niečo opakovane rozoberáš a skladáš, dostaneš nakoniec dve veci.

Prvoradou úlohou projektanta je, aby výrobcovi sťažil a údržbárom znemožnil prácu.

(Murphyho zákony po poslednej novele)
O márnom hľadaní - III. večer

Očakávaná užitočnosť vecí je nepriamoúmerná jej skutočnej užitočnosti.

Čím dômyselnejší stroj, tým je menej použiteľný.

Odložená vec sa nenájde dovtedy, pokiaľ sa nezoženie nová.

(Murphyho zákony po poslednej novele)

Firmy a predajcovia objavujú ľudí vo veku 50 a viac rokov

8. 4. 2019 Ak ide o generáciu päťdesiatnikov a starších, sú marketingoví riaditelia tak trochu vo schizofrenickej situácii. Hoci si takmer všetci myslia, že si táto skupina zákazníkov zaslúži pozornosť, v skutočnosti im ju venuje iba menšia časť z nich. Táto generácia pritom do budúcnosti predstavuje veľkú kúpnu silu. Podiel firiem, ktoré dávajú aspoň časť svojho marketingového rozpočtu na špecifickú reklamu pre túto generáciu, je navyše zanedbateľný. Dosahuje iba šesť percent. Ukazuje to aktuálny prieskum agentúry Ogilvy medzi šéfmi marketingu významných firiem.
Štúdia ukazuje, že marketéri sa staršej generácii venujú spravidla len vtedy, ak majú produkt určený priamo pre nich. Takýto produkt má podľa prieskumu zhruba štvrtina firiem. Ide najmä o lieky, zdravotnícke služby, zájazdy či poistenie. Lenže aj päťdesiatnici a starší nakupujú bežné výrobky, môžu si však dovoliť dať peniaze aj na pôžitkárske veci. Klasickým príkladom, kde sa reklama míňa so skutočnými zákazníkmi, sú automobilky. „Zatiaľ čo väčšina mainstreamových značiek v reklamách cieli na mladých ľudí, prípadne rodiny s malými deťmi, väčšina individuálnych klientov prichádza z generácie 50+,“ hovorí šéf agentúry Ogilvy Ondřej Obluk.

(Zdroj: hnonline.sk)





máj 2025
T po ut st št pi so ne
18 28 29 30 1 2 3 4
19 5 6 7 8 9 10 11
20 12 13 14 15 16 17 18
21 19 20 21 22 23 24 25
22 26 27 28 29 30 31 1
23 2 3 4 5 6 7 8
Dnes má meniny Roland
1
Dôležitý termín
1
Sviatok
martinus
náš partner