Zverejňovanie poradia okresov
Ministerstvo investícií bude na ročnej báze na svojom webovom sídle zverejňovať poradie okresov v zozname vybraných okresov zoradených podľa ukazovateľa...
Zákon o štátnych symboloch Slovenskej republiky
Cieľom novely zákona č. 63/1993 Z. z. o štátnych symboloch je zavedenie povinnosti označiť všetky budovy vo vlastníctve štátu štátnou vlajkou Slovenskej...
Nové členenie stavieb
Podľa novej Vyhlášky Úradu pre územné plánovanie a výstavbu Slovenskej republiky č. 59/2025 Z. z. o členení stavieb Úrad pre územné plánovanie a výstavbu...
Štruktúra a prevádzka informačného systému územného...
Vyhláška Úradu pre územné plánovanie a výstavbu Slovenskej republiky č. 60/2025 Z. z. o štruktúre a prevádzke informačného systému územného plánovania...
Linka 116117 – linka pomoci
Linka pomoci je určená na odľahčenie linky tiesňového volania 155 (ďalej len „LTV155“), ktorá často čelí preťaženiu v dôsledku vysokého počtu volaní. Novela...

Murphy radí

Márnivosť môže byť nebezpečná

Kto dokáže z vlastného nedostatku urobiť prednosť, neumrie chudobný.

Čim je človeku lepšie, tým menej myslí na zadné kolieska.

Tým, že sa človek nafúkne, ešte sa nestane balónom a nezačne lietať.

(Murphyho zákony v bájkach)
Typy ľudí - VI. večer

Čas schôdzovania rastie kvadraticky s počtom zúčastnených.

Ak chceš povedať dôležité veci, nikdy ich nehovor dopredu.

Ak riešenie problému vyžaduje zvolanie väčšieho počtu porád, potom sa tieto porady nakoniec stanú dôležitejšími, ako problém.

(Murphyho zákony po poslednej novele)
Úvod k Murphyho večerom

Múdreho fajka inšpiruje a hlupákovi nahrádza cumlík.

Z času na čas sa človek potkne o pravdu, ale najčastejšie vstane a ide bez obzretia ďalej.

Ak vidíte niekoho od pľúc nadávať, určite ide o jehodného z dlhého radu obdivovateľov Murphyho zákonov, ktorý si overil platnosť zákona: Ak sa niečo môže pokaziť, tak sa to pokazí.

(Murphyho zákony po poslednej novele)
Zákony života

Optimisti sú ľudia, ktorí veria, že nešťastie sa valí iba na pesimistov.

Pred začiatkom hry sa vždy zdá, že je tu šanca na víťazstvo. Buďme radi, že je tomu tak a nie naopak.

Keď tlačíte na pílu, reže nakrivo. Zato, keď ju necháte na pokoji, tak potvora jedna, nereže vôbec.

(Murphyho zákonník)
Murphy optimista

Ak sa príliš pretŕčate, prídete o hlavu. Na druhej strane si konečne budete rovný s ostatnými.

Ak vás tri dni naháňali a nakoniec vás dostali, je to lepšie, ako utekať po celý zvyšok života.

Ak nemáte na to, aby ste v tíme hrali prím, určite máte na to, aby ste ich deprimovali.

(Murphyho zákonník)

Firmy a predajcovia objavujú ľudí vo veku 50 a viac rokov

8. 4. 2019 Ak ide o generáciu päťdesiatnikov a starších, sú marketingoví riaditelia tak trochu vo schizofrenickej situácii. Hoci si takmer všetci myslia, že si táto skupina zákazníkov zaslúži pozornosť, v skutočnosti im ju venuje iba menšia časť z nich. Táto generácia pritom do budúcnosti predstavuje veľkú kúpnu silu. Podiel firiem, ktoré dávajú aspoň časť svojho marketingového rozpočtu na špecifickú reklamu pre túto generáciu, je navyše zanedbateľný. Dosahuje iba šesť percent. Ukazuje to aktuálny prieskum agentúry Ogilvy medzi šéfmi marketingu významných firiem.
Štúdia ukazuje, že marketéri sa staršej generácii venujú spravidla len vtedy, ak majú produkt určený priamo pre nich. Takýto produkt má podľa prieskumu zhruba štvrtina firiem. Ide najmä o lieky, zdravotnícke služby, zájazdy či poistenie. Lenže aj päťdesiatnici a starší nakupujú bežné výrobky, môžu si však dovoliť dať peniaze aj na pôžitkárske veci. Klasickým príkladom, kde sa reklama míňa so skutočnými zákazníkmi, sú automobilky. „Zatiaľ čo väčšina mainstreamových značiek v reklamách cieli na mladých ľudí, prípadne rodiny s malými deťmi, väčšina individuálnych klientov prichádza z generácie 50+,“ hovorí šéf agentúry Ogilvy Ondřej Obluk.

(Zdroj: hnonline.sk)





máj 2025
T po ut st št pi so ne
18 28 29 30 1 2 3 4
19 5 6 7 8 9 10 11
20 12 13 14 15 16 17 18
21 19 20 21 22 23 24 25
22 26 27 28 29 30 31 1
23 2 3 4 5 6 7 8
Dnes má meniny Ingrida
1
Dôležitý termín
1
Sviatok
martinus
náš partner