Murphy radí
Žiadna správa nie je iba dobrá
Žiaden nápad nie je natoľko hlúpy, aby niekto nevymyslel niečo ešte hlúpejšie.
Žiadna správa nie je natoľko zlá, aby za ňou nemohla prísť ešte horšia.
Existuje značný rozdiel medzi vonkajšou formou informácie a jej zmyslom.
(Murphyho zákony – novela pre XXI. storočie)
Rady podnikateľom
Opakovanie je matkou múdrosti. Povedala ozvena.
Ako si kto ustelie, tak bude ležať. Reklamný slogan, ktorý vymyslel známy výrobca postelí Prokrustos.
Nemá to hlavu ani pätu. Šéf firmy Achiles a spol. pri hodnotení plánu na porazenie konkurencie v Tróji.
(Myšlienky bez cla)
Bezproblémové riadenie - IV. večer
Každá organizácia si udržuje určitý počet miest pre neschopných.
Ťažkú úlohu zver lenivcovi, on určite vymyslí najjednoduchšie riešenie.
Pod tlakom vonkajších okolností sa môže aj zo všeobecne neschopnej osoby stať osoba schopná.
(Murphyho zákony po poslednej novele)
Murphy o láske
Neskoro doručená informácia môže byť príčinou rozvodu.
Stredný vek je doba medzi časom, keď nevieš ako, a časom, keď už nemôžeš.
Nedomáhajte sa pravdivých informácií o svojom manželskom partnerovi.
(Murphyho zákony – novela pre XXI. storočie)
Firma a práca
Práca je pre ľudí, ktorí nevedia ako loviť v mútnych vodách.
Chráňte si svoju pozíciu - ako prvého vyhoďte toho, kto najrýchlejšie postupuje. Ak ho nemôžete vyhodiť, aspoň ho ohovorte pred šéfom.
Nebuďte nenahraditeľní. Nenahraditeľného nemôžu povýšiť.
(Murphyho zákony - úplné znenie s komentárom)