Murphy radí
Informácie pre šéfa
Čím menej rozumiete obsahu informáucie, tým viac ste kompetentný o nej rozhodnúť.
Zháňanie informácií vždy trvá dlhšie, ako sa pôvodne očakávalo.
Po zhromaždení všetkých odstupných informácií o veci môžete urobiť akýkoľvek záver a vždy preň nájdete dosť argumentov.
(Murphyho zákony – novela pre XXI. storočie)
O podnikateľoch
Keby človek dopredu vedel, ako to dopadne, život podnikateľa by bola jedna nekonečná nuda.
Ak ste na prvý pokus neuspeli, treba zmeniť definíciu úspechu.
Nikdy nie je čas venovať sa veci poriadne, ale vždy je čas opäť a opäť sa k nej vracať.
(Murphyho zákonník)
Sláva a peniaze...
Tri popoludní je už buď príliš neskoro, alebo príliš zavčasu na čokoľvek, čo chceš urobiť. (Franklin)
Zaručený kľúč k úspechu: vedieť si z dvoch možností vybrať tú tretiu. (Rostand)
Veci majú len takú hodnotu, akú im človek prepožičia. (Moliére)
(Myšlienky bez cla)
Rady podnikateľom
Z nás si nikto strieľať nebude! Vyhlásenie dozornej rady spoločnosti Smith & Wesson.
Pes dvoch dvorov zdochne hladom.
Nemať veľké oči. Karkulka učí vlka marketingové triky.
(Myšlienky bez cla)
Typy ľudí - VI. večer
Ak nepoznáš riešenie, nikdy nepoukazuj na problémy.
Na maličkostiach stroskotá nakoniec aj ten najväčší génius.
Ak stretneš hlupáka, nepúšťaj sa s ním do diskusie.
(Murphyho zákony po poslednej novele)