Murphy radí
Rady podnikateľom
Ako si kto ustelie, tak bude ležať. Reklamný slogan, ktorý vymyslel známy výrobca postelí Prokrustos.
Nevstúpiš dvakrát do tej istej rieky. Lodiar Onassis po tom, ako prišiel o všetky lode.
Čo raz z úst vyletí, to ani štyri kone späť nevtiahnu.
(Myšlienky bez cla)
Žiadna hlava nie je dokonalá
Čím viac daní sa na človeka valí, tým viac sa im snaží uniknúť.
Ak svoj omyl nazvete skúsenosťou, bude to znieť oveľa lepšie.
Dane sa nevyberajú na to, aby z nich mali úžitok daňoví poplatníci.
(Murphyho zákony – novela pre XXI. storočie)
Murphyho múdre pravdy
Čas schôdzovania rastie kvadraticky s počtom zúčastnených.
Príroda vždy fandí skrytým vadám a k človeku sa chová ako cudzí pes.
Význam a úžitok porady je nepriamoúmerný počtu zúčastnených a dobe trvania porady.
(Murphyho Zbierka zákonov)
Úvod k Murphyho večerom
Murphológia je ideológiou, ktorá si na rozdiel od pretrpených ideológie nekladie za cieľ manipulovať masy, ale jednotlivca.
Múdreho fajka inšpiruje a hlupákovi nahrádza cumlík.
Murphológia uči zdravému skeptimiczmu, pravda s dodatkom, že človeku aj zdravý skepticizmus bude "figu" platný - niektorý z nespočetných Murphyho zákonov ho aj tak dobehne.
(Murphyho zákony po poslednej novele)
Nevytesané pravdy - I. večer
Čo chodí okolo, príde raz aj k tebe, a to tým skôr, čím je to horšie.
Ak na tom nezáleží, tak na tom naozaj nezáleží.
Na ťažké a zložité problémy sa vždy nájde jednoduchá, ľahko pochopiteľná ale nesprávne odpoveď.
(Murphyho zákony po poslednej novele)