Murphy radí
Žiadna hlava nie je dokonalá
Vždy treba počítať s tým, že raz príde deň, keď dva plus dva nebude štyri.
Kreativita je schopnosť zmeniť postoj k veci skôr, ako to stihnú urobiť ostatní.
Priateľove rady sledujú jeho vlastné dobro – nie vaše.
(Murphyho zákony – novela pre XXI. storočie)
Rady podnikateľom
Opakovanie je matkou múdrosti. Povedala ozvena.
Ako si kto ustelie, tak bude ležať. Reklamný slogan, ktorý vymyslel známy výrobca postelí Prokrustos.
Na to zober jed! Reklama na produkty rodiny Borgiovcov.
(Myšlienky bez cla)
Prečo máme radi informáciu?
Kto chce prežiť, musí sa správať ako rímske husi – vedieť, kedy zagágať a kedy držať zobák.
Cena informácie sa mení podľa toho, na ktorej strane kontajnera sa nachádzate.
Užitočné informácie treba z človeka vytĺkať, neužitočné ho utlčú.
(Murphyho zákony – novela pre XXI. storočie)
Typy ľudí - VI. večer
Drobné záležitosti vezmi do rúk hneď, dôležité sa aj tak nevybavia nikdy.
Kto nevie a chce sa učiť, ten sa aj učí.
Čím drahšia je realizácia plánu, tým menšia je šanca ho zastaviť - a to aj vtedy, ak dodatočne vyjde najavo, že je nepotrebný.
(Murphyho zákony po poslednej novele)
Nevytesané pravdy - I. večer
Každé vyriešenie známeho problému v sebe skrýva nové problémy.
Akonáhle s niečím začneme, ukáže sa, že čosi iné bolo treba urobiť predtým.
Dobre vyšliapané chodníky nikam nevedú a na nevyšliapaných si už nejeden vykrútil krk.
(Murphyho zákony po poslednej novele)