Murphy radí
Informácie pre šéfa
Zháňanie informácií vždy trvá dlhšie, ako sa pôvodne očakávalo.
Čím menej rozumiete obsahu informáucie, tým viac ste kompetentný o nej rozhodnúť.
Ten, kto má o veci priveľa informácií, sa nerozhodne vôbec.
(Murphyho zákony – novela pre XXI. storočie)
Život je obchod
Podnikanie bez obrazotvornosti je nádenníčenie. Alebo inými slovami, trocha fantázie nikoho nezabije. A navyše, fantázia prospieva obchodu.
Dobrý nápad je hodný groš. Za zlý nápad sa, bohužiaľ, platí oveľa viac To vie každý. Čo však vie málokto, je rozpoznať dobrý nápad od zlého. Na to existujú len dve metódy: metóda dobrého nosa a metód pokusov a omylov. Tá prvá je výsadou pár vyvolených, no a druhá zostala pre všetkých ostatných.
Priateľ sa pozná podľa toho, čo všetko je schopný urobiť pre toho druhého.
(Zrnká úsmevu)
Opatrnosti nie je nikdy dosť
Umenie nie je upútať na seba pozornosť, ale vyhnúť sa následkom.
Čo nebije priamo do očí, zostane nepovšimnuté.
Lož má ešte kratšie nohy ako krtko.
(Murphyho zákony v bájkach)
Aj koniec má svoj čas - posledný večer
Riadiť vlastný čas znamená snažiť sa sledovať, na čo venujete to málo času, o ktorom môžete sám rozhodovať.
Krátke časové úseky, aj keď ich je veľký počet, sú nanič, pretože sa neustále začína od začiatku.
Ak sa zistí, že ľudia schôdzujú viac ako štvrtinu pracovného času, je to príznakom toho, že ide o organizáciu, v ktorej sa schôdzovanie stalo cieľom.
(Murphyho zákony po poslednej novele)
Murphyho zákony a komentáre
Aj pri zle platí teória relativity.
Len čo si kúpiš niečo užitočné, zistíš, že to už nebudeš potrebovať.
Polovičná pravda má rovnakú cenu ako celá lož.
(Murphyho zrnká II)