Murphy radí
Manželstvo a rodina
Predtým ako nájdete krásneho princa, musíte pobozkať veľa žiab.
Každé rozhodnutie, ktoré urobíte, sa v päťdesiatich percentách prípadov ukáže byť chybným. Naproti tomu sa každé rozhodnutie, ktoré neurobíte, s päťdesiatpercentou pravdopodobnosťou ukáže byť správnym.
Keď sedíte na lavičke s krásnou slečnou, hodina sa vám zdá byť sekundou. Keď sedíte holým zadkom na rozpálenej peci, sekunda sa vám zdá byť hodinou.
(Murphyho zákony - úplné znenie s komentárom)
Firma a práca
Čím dlhšie budete rozprávať o tom, čo robíte, tým menej času vám ostane na to, aby ste to dokončili. Postupne strávite viac a viac času hovorením a čoraz menej času prácou, až kým nakoniec nebudete celý čas hovoriť o ničom.
Bez ohľadu na to, koľko robíte, nikdy to nebude dosť.
Všetko je možné, ale nič nie je jednoduché.
(Murphyho zákony - úplné znenie s komentárom)
Aj koniec má svoj čas - posledný večer
Opakujúca sa kríza je dôkazom nedbalosti a lenivosti šéfa.
Transformovať krízu na rutinu sa dá tak, že krok za krokom zaznamenáme činnosť šéfa pri prekonávaní pôvodnej krízy a spracujeme ho do pracovného postupu.
Riadiť vlastný čas znamená snažiť sa sledovať, na čo venujete to málo času, o ktorom môžete sám rozhodovať.
(Murphyho zákony po poslednej novele)
Zákony odkladania
Ak sa ti niečo nepodarí, zahlaď stopy pokusu.
Počet hypotéz, ktorými možno vysvetliť jeden javy, je nekonečný.
Napredovanie vedy sa dá zmerať počtom novo objavených výnimiek zo zákonov, dovtedy považovaných za absolútne platné.
(Murphyho Zbierka zákonov)
Človek a informácie
Kedykoľvek sa treba vyhovoriť, vyhovorte sa na počítač.
Počítač je zariadenie určené na zrýchlenie a zautomatizovanie tvorby chýb.
Správna informácia ešte nezaručuje správne rozhodnutie. Nesprávna informácia ešte nezaručuje nesprávne rozhodnutie. Informácia, ktorú máte, nie je tá, ktorú práve chcete. Informácia, ktorú chcete, nie je tá, ktorú potrebujete. Informácia, ktorú potrebujete, nie je tá, ktorú môžete získať. Informácia, ktorú môžete získať, stojí viac, ako môžete zaplatiť. Skutočný obsah informácie nie je taký dôležitý ako dojem, ktorý vyvolá.
(Murphyho zákony - úplné znenie s komentárom)