Murphy radí
Život je obchod
Kto veľa pracuje, nemá kedy zbohatnúť. (Židovské príslovie)
Dobrý nápad je hodný groš. Za zlý nápad sa, bohužiaľ, platí oveľa viac To vie každý. Čo však vie málokto, je rozpoznať dobrý nápad od zlého. Na to existujú len dve metódy: metóda dobrého nosa a metód pokusov a omylov. Tá prvá je výsadou pár vyvolených, no a druhá zostala pre všetkých ostatných.
Nôž najlepšie len iným nožom nabrúsiš. (Židovské príslovie)
(Zrnká úsmevu)
Prečo máme radi informáciu?
Užitočné informácie treba z človeka vytĺkať, neužitočné ho utlčú.
Cena informácie sa mení podľa toho, na ktorej strane kontajnera sa nachádzate.
Kto chce prežiť, musí sa správať ako rímske husi – vedieť, kedy zagágať a kedy držať zobák.
(Murphyho zákony – novela pre XXI. storočie)
Informácie pre šéfa
Každá informácia, ktorú o veci získate, sa minimálne v päťdesiatich percentách prípadov ukáže byť chybnou.
Čím menej rozumiete obsahu informáucie, tým viac ste kompetentný o nej rozhodnúť.
Peniaze sú pre človeka vzduchom. Zle sa mu bez nich dýcha.
(Murphyho zákony – novela pre XXI. storočie)
Rady podnikateľom
Lepšie byť malým pánom, ako veľkým sluhom.
Nemáte oheň? Otázka boha Prometea okolostojacim ľuďom.
Opakovanie je matkou múdrosti. Povedala ozvena.
(Myšlienky bez cla)
Hlúposti sa medze nekladú
Veci, ktorých sa vzdáš, môžu byť použité proti tebe.
Nikto nie je múdry natoľko, aby odolal lichoteniu.
Múdry sliepku, čo znáša zlaté vajcia, kŕmi, hlupák ju zje.
(Murphyho zákony v bájkach)