Murphy radí
Život s Murphyho zákonmi
Život je jeden veľký vtip, ibaže málo kto mu rozumie.
Kto chce v živote prežiť, musí byť trochu cvok.
Ak nejde o život, nejde o nič,
(Murphyho Zbierka zákonov)
Život je obchod
Priateľ sa pozná podľa toho, čo všetko je schopný urobiť pre toho druhého.
Dobrý nápad je hodný groš. Za zlý nápad sa, bohužiaľ, platí oveľa viac To vie každý. Čo však vie málokto, je rozpoznať dobrý nápad od zlého. Na to existujú len dve metódy: metóda dobrého nosa a metód pokusov a omylov. Tá prvá je výsadou pár vyvolených, no a druhá zostala pre všetkých ostatných.
Vďačnosť je to, čomu sa kedysi hovorilo úzkoprofilový tovar. Napriek tomu by si človek mal pripomínať toho, komu vďačí za svoje bohatstvo. Hlavne vtedy, keď dotyčný už nie je medzi nami...
(Zrnká úsmevu)
Rady podnikateľom
Pes dvoch dvorov zdochne hladom.
Lepšie byť malým pánom, ako veľkým sluhom.
Ako si kto ustelie, tak bude ležať. Reklamný slogan, ktorý vymyslel známy výrobca postelí Prokrustos.
(Myšlienky bez cla)
Bezproblémové riadenie - IV. večer
Dobrý vedúci rozhodne aj z malého množstva údajov.
Skomplikovať veci je jednoduché, ale zjednodušiť ich je náramne zložité.
Každý vie rozhodnúť, ak disponuje dostatočným množstvom údajov.
(Murphyho zákony po poslednej novele)
Prečo máme radi informáciu?
Kto chce prežiť, musí sa správať ako rímske husi – vedieť, kedy zagágať a kedy držať zobák.
Cena informácie sa mení podľa toho, na ktorej strane kontajnera sa nachádzate.
Užitočné informácie treba z človeka vytĺkať, neužitočné ho utlčú.
(Murphyho zákony – novela pre XXI. storočie)