Murphy radí
Rady podnikateľom
Lepšie byť malým pánom, ako veľkým sluhom.
Kto sa bojí, nech nechodí do lesa.
Nemať veľké oči. Karkulka učí vlka marketingové triky.
(Myšlienky bez cla)
Otázky na rádio Jerevan
Platí aj pre podnikateľa: Kto do teba kameňom, ty doňho chlebom“? Nie, tu platí: kto do teba kameňom, ty doňho nástražným systémom.
Načo bolo sedem úrodných a sedem neúrodných rokov? Bola to názorná ukážka fungovania trhovej ekonomiky.
Čo bolo zmyslom potopy sveta? Ochrániť know-how na stvorenie – zároveň to bol najdrahší pokus o likvidáciu konkurencie.
(Myšlienky bez cla)
Opatrnosti nie je nikdy dosť
Kým sa dvaja bijú, tretí si privlastňuje plody ich práce.
Umenie nie je upútať na seba pozornosť, ale vyhnúť sa následkom.
Nezáleží na tom, aká je skutočnosť, ale ako sa javí ostatným.
(Murphyho zákony v bájkach)
Žiadna hlava nie je dokonalá
Kreativita je schopnosť zmeniť postoj k veci skôr, ako to stihnú urobiť ostatní.
Dane sa nevyberajú na to, aby z nich mali úžitok daňoví poplatníci.
Najinteligentnejší ľudia žiadajú najčastejšie o radu iných.
(Murphyho zákony – novela pre XXI. storočie)
Prečo máme radi informáciu?
Kto chce prežiť, musí sa správať ako rímske husi – vedieť, kedy zagágať a kedy držať zobák.
Užitočné informácie treba z človeka vytĺkať, neužitočné ho utlčú.
Cena informácie sa mení podľa toho, na ktorej strane kontajnera sa nachádzate.
(Murphyho zákony – novela pre XXI. storočie)