Murphy radí
Ako bojovať s klebetou
Čas, potrebný na to, aby ste späť získali povesť zničenú klebetou, je nepriamo úmerný k času, potrebnému na stratu povesti.
Ak ste sa už dostali do rečí, tak najlepšie je nerobiť nič a chystať sa na najhoršie.
Ak ste sa stali predmetom klebety, nemôžete jednoducho vystúpiť z hry.
(Murphyho zákony – novela pre XXI. storočie)
Rady podnikateľom
Nemať veľké oči. Karkulka učí vlka marketingové triky.
Pes dvoch dvorov zdochne hladom.
Ako si kto ustelie, tak bude ležať. Reklamný slogan, ktorý vymyslel známy výrobca postelí Prokrustos.
(Myšlienky bez cla)
Žiadna hlava nie je dokonalá
Nie všetky hlavy sú dokonalé. Niektoré majú ešte vlasy.
Verte v Boha. Všetci ostatní nech vám platia v hotovosti.
Dávať hlúpe otázky je ľahšie, ako naprávať hlúpe chyby.
(Murphyho zákony – novela pre XXI. storočie)
Typy ľudí - VI. večer
Drobné záležitosti vezmi do rúk hneď, dôležité sa aj tak nevybavia nikdy.
Fakt je, že posledné slovo má ten, kto najviac vykrikuje.
Odkladanie práce nás väčšinou ochráni od vyrušovania (napr. od poverenia inými úlohami).
(Murphyho zákony po poslednej novele)
Človek a informácie
Správna informácia ešte nezaručuje správne rozhodnutie. Nesprávna informácia ešte nezaručuje nesprávne rozhodnutie. Informácia, ktorú máte, nie je tá, ktorú práve chcete. Informácia, ktorú chcete, nie je tá, ktorú potrebujete. Informácia, ktorú potrebujete, nie je tá, ktorú môžete získať. Informácia, ktorú môžete získať, stojí viac, ako môžete zaplatiť. Skutočný obsah informácie nie je taký dôležitý ako dojem, ktorý vyvolá.
Všetky počítače vedie čakať tou istou rýchlosťou.
Kto verí tomu, čo počuje, je šťastný. Kto pochybuje, je múdry.
(Murphyho zákony - úplné znenie s komentárom)