Na prezeranie daného dokumentu sa musíte prihlásiť.
V prípade, že ešte nie ste u nás zaregistrovaný, môžete sa bezplatne registrovať tu.
Záchranná zdravotná služba – nový systém
Neskorší výjazd ambulancie záchrannej zdravotnej služby (ZZS)
Psychologická príprava pre operátorov záchrannej zdravotnej služby (ZZS)
Odkázanosti účastníka konania na pomôcku podľa vyhlášky k integrovanej posudkovej činnosti
Vyhláška k integrovanej posudkovej činnosti
Cena informácie sa mení podľa toho, na ktorej strane kontajnera sa nachádzate.
Kto chce prežiť, musí sa správať ako rímske husi – vedieť, kedy zagágať a kedy držať zobák.
Užitočné informácie treba z človeka vytĺkať, neužitočné ho utlčú.
Posledné slová slávnych sú dobre známe – a väčšinou nudné. Zato posledné dialógy bezvýznamných sú úplne neznáme – a zaujímavé.
Každý má takého boha akého si zaslúži. (Troyat)
Keď si ťava rohy pýta, obyčajne príde o ucho. (Židovské príslovie)
Snažte sa nepúšťať sa do veľkých debát! Keby vás predsa len dostali do úzkych, namiesto odpovede položte nezmyselnú otázku.
Snažte sa dvere svojej kancelárie mať vždy zamknuté! Návštevníkom to naháňa strach a pôsobí to dojmom akoby ste stále boli na dôležitej porade.
Dokonalý vedúci vie, čo si počať aj s dokonalým nedostatkom údajov.
Nešťastie čaká na teba za rohom.
Veci zásadne spejú od zlého k horšiemu.
Najhoršie veci najčastejšie postihujú najlepších ľudí.
Dobré sa rýchlo pominie, bieda akoby nemala konca.
Čím menej vie človek o probléme, tým ľahšie sa mu rieši.
Ľahšie je zmeniť výzor sto ľudí ako povahu jedného z nich.