Murphy radí
O podnikateľoch
Nestačí, ak vyhráte. Ešte treba, aby ostatní prehrali.
V podnikaní nie je žiaden experiment úplne zbytočný. Vždy sa dá použiť ako negatívny príklad.
Ak ste na prvý pokus neuspeli, treba zmeniť definíciu úspechu.
(Murphyho zákonník)
Opatrnosti nie je nikdy dosť
Dobrého veľa nebýva, zato zlé prichádza v húfoch.
Lož má ešte kratšie nohy ako krtko.
Porcia v cudzom tanieri vždy vyzerá väčšia a lepšia ako v tanieri vlastnom.
(Murphyho zákony v bájkach)
Človek a život
Ak niečo dvakrát za sebou zlyhalo, na tretí raz príde katastrofa.
Ani tým, že sa budete brániť každej zmene, nezabránite zmene k najhoršiemu.
Ak pravdepodobnosť úspechu nie je práve blízka jednej, potom je čertovsky blízko k nule.
(Murphyho zákony - úplné znenie s komentárom)
Rady podnikateľom
Nemať veľké oči. Karkulka učí vlka marketingové triky.
Pozor, aby ste s vaničkou nevyliali aj dieťa! Primár Marat v súkromnej pôrodnici.
Ako si kto ustelie, tak bude ležať. Reklamný slogan, ktorý vymyslel známy výrobca postelí Prokrustos.
(Myšlienky bez cla)
Informácie pre šéfa
Bohatí myslia len na peniaze. Chudobným sa o peniazoch len sníva.
Ak má pes peniaze, je z neho pán Pes.
Zháňanie informácií vždy trvá dlhšie, ako sa pôvodne očakávalo.
(Murphyho zákony – novela pre XXI. storočie)