Murphy radí
Informácie pre šéfa
Všetko je relatívne. Žobrák, ktorý je v otrhaných šatách, je otrhaný žobrák. Boháč v otrhaných šatách nie je otrhaný žobrák, ale originálny človek.
To, čo sa dá predvídať na základe dostupných informácií, nikdy nenastane.
V záplave dát v informačnej spoločnosti prežijú iba tí s intuíciou.
(Murphyho zákony – novela pre XXI. storočie)
Rady podnikateľom
Kto nič nemá, nič nestratí.
Točí sa mi hlava. Galileo pri recepcie na počesť svojho objavu.
Ako si kto ustelie, tak bude ležať. Reklamný slogan, ktorý vymyslel známy výrobca postelí Prokrustos.
(Myšlienky bez cla)
Opatrnosti nie je nikdy dosť
Veľké oči vedú k prázdnemu žalúdku.
Pekné prázdne hlavy často využijú tie chytrejšie hlavy.
Čím je vo väčšom bezpečí ten, kto radí, tým jeho rada za menej stojí.
(Murphyho zákony v bájkach)
Život je obchod
Dobrý nápad je hodný groš. Za zlý nápad sa, bohužiaľ, platí oveľa viac To vie každý. Čo však vie málokto, je rozpoznať dobrý nápad od zlého. Na to existujú len dve metódy: metóda dobrého nosa a metód pokusov a omylov. Tá prvá je výsadou pár vyvolených, no a druhá zostala pre všetkých ostatných.
Podnikanie bez obrazotvornosti je nádenníčenie. Alebo inými slovami, trocha fantázie nikoho nezabije. A navyše, fantázia prospieva obchodu.
Rozdiel medzi majstrom a plagiátorom je v tom, že majster má invenciu, zatiaľ čo plagiátor vie len napodobňovať. Preto majstrov treba hľadať so sviečkou.
(Zrnká úsmevu)
Murphyho zákony a komentáre
Vo všetkom treba poznať mieru. To ale neplatí, ak ide o druhých.
Všade dobre, vo väzení najpohodlnejšie.
Nikdy nie je tak zle, aby zajtra nemohlo byť horšie.
(Murphyho zrnká II)