Murphy radí
                
        
            O podnikateľoch
            Nestačí, ak vyhráte. Ešte treba, aby ostatní prehrali.
Ak sa všetko hrnie oproti vám, ste v nesprávnom prúde.
V podnikaní nie je žiaden experiment úplne zbytočný. Vždy sa dá použiť ako negatívny príklad.
            (Murphyho zákonník)
                 
                
        
            Človek očami klasikov
            Moc sa dá skôr udržať rozvážnymi ako prísnymi rozhodnutiami.
Koho šťastena rozmaznáva, príde o rozum.
Riadny tovar ľahko nájde kupca, aj keď bude na nenápadnom mieste.
            (Myšlienky bez cla)
                 
                
        
            Život je obchod
            Dobrý nápad je hodný groš. Za zlý nápad sa, bohužiaľ, platí oveľa viac To vie každý. Čo však vie málokto, je rozpoznať dobrý nápad od zlého. Na to existujú len dve metódy: metóda dobrého nosa a metód pokusov a omylov. Tá prvá je výsadou pár vyvolených, no a druhá zostala pre všetkých ostatných.
Nie je umenie nakupovať, keď človek má peniaze. Ale kúpiť za päť prstov a šiestu dlaň dokáže len umelec.
Nie každý môže byť Rockefeller, ale každý to môže aspoň skúsiť.
            (Zrnká úsmevu)
                 
                
        
            Na čo má človek rozum
            Nikto ti neporadí tak dobre ako ty sám. (Cicero)
Z každého pravidla existuje aspoň jedna výnimka. Platí to aj pre Kohnovo pravidlo zdravého rozumu: „Nad všetkým rozmýšľať!“ Niekedy totiž prílišné rozumovanie môže človeka pripraviť o rozum.
Ľudí delíme na chudobných a bohatých, múdrych a hlúpych. Mať okolo seba samých chudobných je často deprimujúce. Ale mať okolo seba len samých hlupákov, to už radšej ísť do pekla. Je to síce miesto, kde neustále horí oheň, vo vzduchu je cítiť síru a ostanú sa tam všetci tí, ktorí zhrešili – cudzoložníci, modloslužobníci, pokrytci, nadutci a nehanebnice. Ale všimnite si, že o žiadnych hlupákoch v pekle sa nikto nezmieňuje...
            (Zrnká úsmevu)