Murphy radí
                
        
            O podnikateľoch
            Ak ste na prvý pokus neuspeli, treba zmeniť definíciu úspechu.
V podnikaní nie je žiaden experiment úplne zbytočný. Vždy sa dá použiť ako negatívny príklad.
Nikdy nie je čas venovať sa veci poriadne, ale vždy je čas opäť a opäť sa k nej vracať.
            (Murphyho zákonník)
                 
                
        
            O márnom hľadaní - III. večer
            Ak veci opatruješ, vieš kde sú, ale nikdy ich nebudeš naozaj potrebovať. Ak veci neopatruješ, budeš ich určite potrebovať, ale nebudeš vedieť kde sú.
Čím dômyselnejší stroj, tým je menej použiteľný.
Nikdy sa nepýtaj holiča, či ti treba skrátiť vlasy!
            (Murphyho zákony po poslednej novele)
                 
                
        
            Odvaha tárať
            Nech sa stane čokoľvek, tvár sa tak, ako by to bolo tvojím úmyslom.
Ešte aj pivo má zlú chuť, ak ho predpisuje lekár.
Bohovia síce medzi sebou vedú vojny, ale sami v nich nebojujú – na to majú ľudí.
            (Murphyho Zbierka zákonov)
                 
                
        
            Veci sa kazia
            Nezamestnaný otec piatich detí dá posledné peniaze jasnovidke, aby mu vyveštila, aká budúcnosť ho čaká. Jasnovidka začne: Ste otcom troch detí... Nie troch, piatich – opravuje ju zákazník. To si myslíte vy.
Hlavný rozdiel medzi človekom a strojom je v tom, že dobre namazaný stroj nerobí taký hluk.
Zdravím susedko, kam máte tak naponáhlo? – žoviálne sa pýta sused suseda. Ale, žena ma vydurila s deťmi púšťať šarkana. A kam sa chystáte vy? Ja idem na stanicu čakať šarkana.  čakať Príde k nám svokra.
            (Murphyho zrnká II)
                 
                
        
            Život je smiešny
            Do očnej optiky vošiel zákazník. „Potrebujete okuliare s deviatimi dioptriami,“ povie optik. „Ako viete, že som krátkozraký?“ „Vošli ste cez výklad, nie cez dvere!“
Potenciálny klient sa v kancelárii pýta advokáta: „Koľko u vás stojí konzultácia?“ „Tisícku za tri otázky.“ „A nemáte pocit, že je to trochu drahé?“ „Áno, to je. A aká je vša tretia otázka?“
Advokát sa ujal obhajoby klienta. Už pol hodiny ho predstavuje ako človeka poriadneho, pracovitého, čestného, skromného, priateľského atď. Klient sa nakoniec rozčúli: „Človek mu zaplatí hromadu peňazí, aby ho obhájil, a on tu celý čas vykladá o niekom úplne inom!“
            (Myšlienky bez cla)