Murphy radí
                
        
            Murphyho zákonník
            Nič netrvá večne. Ale to neznamená, že sa to nemôže opakovať. Preto nevyskakujte a neujúkajte od radosti, že sa niečo  skončilo. Mohla by vám chýbať para práve vtedy, keď to vypukne nanovo.
Ak s majetkom naložíte určitým spôsobom, o chvíľu zistíte, že ste to mali urobiť úplne inak.
Malé peniaze sa zarábajú rukami, veľké hlavou.
            (Murphyho zrnká II)
                 
                
        
            Zákony života
            Človek problémy nemá riešiť,  ale obchádzať.
Na každý problém už existuje riešenie. Akurát nikto nevie, na ktorý problém patrí ktoré riešenie.
Zdanie klame. Hlavne vtedy, keď sa zdá byť všetko v najlepšom poriadku.
            (Murphyho zákonník)
                 
                
        
            Veda a omyly
            Nedostatky veľkej myšlienky sú vždy aspoň také veľké ako jej prednosti.
To, že vašu teóriu prehlásili za najlepšiu, ešte neznamená, že je aj správna.
Každý objav si vyžaduje správne prostredie, správnu polohu, správny čas a vedátora so správnym menom.
            (Murphyho zákony - úplné znenie s komentárom)
                 
                
        
            Murphyho vynálezy
            Nehorľavé zápalky sú ideálne najmä pre rodiny s malými deťmi a hasičov.
Predtým, ako si začnete strihať nechty, natrite ich na červeno – ľahšie ich potom nájdete na koberci.
Nepotopiteľná kotva je neoceniteľná v prípade, keď s už loď potápa. Ostane z nej aspoň niečo, čo sa dá speňažiť v zberných surovinách.
            (Murphyho zrnká II)
                 
                
        
            Človek a informácie
            Kto verí tomu, čo počuje, je šťastný. Kto pochybuje, je múdry.
Počítač je zariadenie určené na zrýchlenie a zautomatizovanie tvorby chýb.
Správna informácia ešte nezaručuje správne rozhodnutie. Nesprávna informácia ešte nezaručuje nesprávne rozhodnutie. Informácia, ktorú máte, nie je tá, ktorú práve chcete. Informácia, ktorú chcete, nie je tá, ktorú potrebujete. Informácia, ktorú potrebujete, nie je tá, ktorú môžete získať. Informácia, ktorú môžete získať, stojí viac, ako môžete zaplatiť. Skutočný obsah informácie nie je taký dôležitý ako dojem, ktorý vyvolá.
            (Murphyho zákony - úplné znenie s komentárom)