Murphy radí
                
        
            Otázky na rádio Jerevan
            Čo je najúčinnejším nástrojom na likvidáciu konkurencie?  Mätež jazykov pri stavbe Babylonskej veže.
Čo bolo zmyslom potopy sveta?  Ochrániť know-how na stvorenie – zároveň to bol najdrahší pokus o likvidáciu konkurencie.
Platí aj pre podnikateľa: Kto do teba kameňom, ty doňho chlebom“?  Nie, tu platí: kto do teba kameňom, ty doňho nástražným systémom.
            (Myšlienky bez cla)
                 
                
        
            Prečo máme radi informáciu?
            Užitočné informácie treba z človeka vytĺkať, neužitočné ho utlčú.
Cena informácie sa mení podľa toho, na ktorej strane kontajnera sa nachádzate.
Kto chce prežiť, musí sa správať ako rímske husi – vedieť, kedy zagágať a kedy držať zobák.
            (Murphyho zákony – novela pre XXI. storočie)
                 
                
        
            Aj koniec má svoj čas - posledný večer
            Ak sa zistí, že ľudia schôdzujú viac ako štvrtinu pracovného času, je to príznakom toho, že ide o organizáciu, v ktorej sa schôdzovanie stalo cieľom.
Opakujúca sa kríza je dôkazom nedbalosti a lenivosti šéfa.
Najčastejšou príčinou zlyhania šéfa je jeho neochota, resp. neschopnosť adaptovať sa na nové podmienky.
            (Murphyho zákony po poslednej novele)
                 
                
        
            Čas a história
            Raz musí prísť aj to najhoršie. A potom bude už iba zle.
Čas je ako cirkus - vždy sa zbalí a odíde inam.
Pekné chvíle trvajú krátko, zlé večne.
            (Murphyho zákony - úplné znenie s komentárom)
                 
                
        
            Hlúposti sa medze nekladú
            Je zdraviu škodlivé hovoriť iné, ako chcú počuť mocní. Kto chce byť "in" riadi sa vekmi osvedčeným pravidlom: "Kam vietor, tam plášť."
Spoza dostatočne veľkého oltára nevidieť somára. Preto nikdy nevieš, komu sa práve klaniaš.
Najľahšie sa daruje to, čo ti nepatrí. Ide o pradávnu obyčaj, ktorá dnes prežíva renesanciu, a ktorú niektorí dokonca zlepšili tak, že predávajú, čo im nepatrí.
            (Murphyho zákony v bájkach)