19. 6. 2025
INFORMAČNÝ PORTÁL

Obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky
produktov a služieb spoločnosti Poradca s.r.o.

(platné od 14. 10. 2016)

  1. Objednávka
    • Ako si môže klient objednať tovar, resp. službu na stránke
      • Klient si môže objednať tovar prostredníctvom E-shopu na stránke www.poradca.sk
      • Klient si môže objednať tovar telefonicky na číslach uvedených v kontaktoch
      • Klient si môže objednať tovar mailom na adresu uvedenú v kontaktoch
      • Klient si môže objednať tovar písomne na adresu uvedenú v kontaktoch
    • Ako si môže zrušiť objednávku
      • Klient si môže zrušiť objednávku telefonicky na číslach uvedených v kontaktoch
      • Klient si môže zrušiť objednávku mailom na adresu uvedenú v kontaktoch
      • Klient si môže zrušiť objednávku písomne na adresu uvedenú v kontaktoch
    • Ako si môže zrušiť objednávku po uskutočnení platby
      • Spôsob zrušenia je možné uskutočniť písomne, telefonicky alebo mailom
    • V prípade objednávky produktov, ktoré majú formu predplatného (produkt je distribuovaný postupne po jednotlivých častiach – číslach v priebehu roka), sa objednávka automaticky predlžuje aj na ďalšie ročníky daného produktu. Zrušenie objednávky je v tomto prípade možné len písomne, telefonicky alebo mailom.
  2. Platba
    • Aké možnosti platby poskytujeme
      • Štandardne formou vystavenia zálohovej faktúry so splatnosťou minimálne 14 dní, priamo na faktúru – daňový doklad so splatnosťou 14 dní, resp. formou poštovej dobierky
      • CardPay (platba cez virtuálny POS terminál Tatra banky. Môžete zaplatiť kartami VISA, VISA Electron, MASTERCARD, Maestro a Diners Club. Použiť môžete uvedené karty vydané akoukoľvek bankovou inštitúciou.)
        • Informácia pre držiteľa karty: Platbu môžete uskutočniť kartou prostredníctvom služby Card Pay (platba cez virtuálny POS terminál Tatra banky). Môžete zaplatiť kartami VISA, VISA Electron, MASTERCARD, Maestro a Diners Club. Použiť môžete uvedené karty vydané akoukoľvek bankovou inštitúciou na svete. Prvým krokom je vyplnenie objednávkového formulára, kde uvediete svoje osobné údaje a potvrdíte druh a množstvo objednaného tovaru. (Každá objednávka by mala obsahovať: kontaktnú osobu, telefónne (faxové číslo), presný popis tovaru, počet kusov a spôsob platby prip. iné informácie okrem údajov o karte!!!). Následne po kliknuti na tlačítko Zaplatiť budete presmerovaný na internetovú stránku Tatrabanky, na ktorej v chránenom prostredí zadáte údaje o karte (číslo karty, CV kód a expiráciu) a potvrdíte sumu v EUR. Následne dostanete notifikáciu o úspešnej realizácii platby.
  3. Dodacie a platobné podmienky
    • Spôsob dodania a poplatky
      • Poštou
      • Cena produktu, resp. služby je vystavená vrátane DPH a distribučných poplatkov (poštovné a balné). Žiadne ďalšie doplatky nie sú účtované. Výnimku tvoria prípady, keď kupujúci nakupuje produkt na 2 polovičné splátky. Vtedy vo vyúčtovacom doklade je uvedený doplatok vo výške 50 % ceny produktu alebo služby.
    • Predávajúci sa zaväzuje
      • Dodať správny druh a množstvo tovaru, tak ako bola uvedená v čase objednávky, na základe objednávky zákazníka v dohodnutej cene
      • Adekvátne zabaliť tovar, odoslať tovar v dohodnutej lehote (štandardne cca 7 pracovných dní). Výnimkou tvoria produkty, ktoré sú v redakčnej príprave, resp. priamo vo výrobe. To znamená, že nie sú na sklade. Uvedená informácia je dostupná na oddelení abonencie predávajúceho, resp. webových stránkach www.poradca.sk.
      • Vystaviť faktúru – daňový doklad (vyúčtovací doklad), ktorý je priložený priamo k produktu, resp. je poslaný poštou v zákonnej lehote.
    • Kupujúci sa zaväzuje
      • Prevziať objednaný tovar
      • Zaplatiť za objednaný tovar dojednanú cenu
    • Predávajúci nenesie zodpovednosť
      • Za oneskorené dodanie objednaného tovaru zavinené poštou, resp. expresnou zásielkovou službou
      • Poškodenie zásielky zavinené poštou, resp. expresnou zásielkovou službou
      • Prípadné nedodanie tovaru, ku ktorému došlo vinou výrobcu (dodávateľa) v dôsledku akéhokoľvek obmedzenia prípadne zrušenia distribučných práv alebo iných nepredvídateľných prekážok
  4. Reklamácie
    • Reklamácie sú vybavované
      • Telefonicky v pracovných dňoch od 9:00 do 15:00 na telefónnych číslach uvedených v kontaktoch
      • E-mailom na adresu uvedenú v kontaktoch
      • Písomne poštou na adrese uvedenej v kontaktoch
    • Záruka
      • Na každý predávaný tovar sa vzťahuje zákonná záručná doba (24 mesiacov), pokiaľ pri tovare nie je uvedené inak
    • Spôsob vrátenia tovaru
      • Tovar musí byť vrátený nepoškodený s výnimkou prípadu, ak k jeho poškodenie bolo zavinené poštou, resp. expresnou zásielkovou službou
    • Spôsob vrátenia peňazí
      • Prípadné vrátenie peňazí je vykonávané jedenkrát mesačne vždy k poslednému dňu daného mesiaca formou bankového prevodu
      • Predávajúci sa zaväzuje dodať potrebné účtovné doklady súvisiace s vrátením peňazí

Platnosť obchodných podmienok

Obchodné podmienky spoločnosti Poradca sa z času na čas môžu meniť. Všetky prípadné zmeny uverejníme na tejto stránke a ak budú zmeny podstatné, výraznejšie, vás upozorníme (písomne, prípadne e-mailom).