Murphy radí
Život je obchod
Podnikanie bez obrazotvornosti je nádenníčenie. Alebo inými slovami, trocha fantázie nikoho nezabije. A navyše, fantázia prospieva obchodu.
Vďačnosť je to, čomu sa kedysi hovorilo úzkoprofilový tovar. Napriek tomu by si človek mal pripomínať toho, komu vďačí za svoje bohatstvo. Hlavne vtedy, keď dotyčný už nie je medzi nami...
Dobrý nápad je hodný groš. Za zlý nápad sa, bohužiaľ, platí oveľa viac To vie každý. Čo však vie málokto, je rozpoznať dobrý nápad od zlého. Na to existujú len dve metódy: metóda dobrého nosa a metód pokusov a omylov. Tá prvá je výsadou pár vyvolených, no a druhá zostala pre všetkých ostatných.
(Zrnká úsmevu)
Opatrnosti nie je nikdy dosť
Umenie nie je upútať na seba pozornosť, ale vyhnúť sa následkom.
Kto sa chce učiť rýchlo, učí sa na vlastných chybách. Kto sa chce učiť bezpečne, učí sa na chybách iných.
Ani tá najlepšia lesť nefunguje naveky.
(Murphyho zákony v bájkach)
Sláva a peniaze...
Kde všetko ladí, niečo nie je v poriadku. (Tackmann)
Ak človeka prenasleduje tiger, budú jeho poznatky o ňom presnejšie, ak sa obzrie, ale jeho konanie bude správnejšie, ak sa namiesto obzerania čo najskôr schová v úkryte. (B. Russell)
Hlupákom nazývame človeka, ktorý neurobil kariéru. (Laub)
(Myšlienky bez cla)
Človek a informácie
Všetky počítače vedie čakať tou istou rýchlosťou.
Kto verí tomu, čo počuje, je šťastný. Kto pochybuje, je múdry.
S počítačom sa dá urobiť rýchlejšie naozaj všetko.
(Murphyho zákony - úplné znenie s komentárom)
Prečo máme radi informáciu?
Kto chce prežiť, musí sa správať ako rímske husi – vedieť, kedy zagágať a kedy držať zobák.
Užitočné informácie treba z človeka vytĺkať, neužitočné ho utlčú.
Cena informácie sa mení podľa toho, na ktorej strane kontajnera sa nachádzate.
(Murphyho zákony – novela pre XXI. storočie)